یکی از نکاتی که توجه خریداران و مصرف کنندگان را تا حد زیادی به خود جلب می کند ، پروسه ارسال کالا و نحوه ثبت سفارش می باشد . با توجه به این که سیگنال ارتباط تجهیزات ارائه شده را به سرتاسر ایران ارسال می‌نماید ، به خوبی امکان خرید اینترنتی فراهم می شود .

اما برای این که شاهد نظم و هماهنگی در پروسه ثبت سفارش ارسال کالا باشیم ، لازم بوده تا پیش از ثبت سفارش خود به این نکات توجه نمایید .

روش های ارسال کالا

یکی از مهمترین فاکتور هایی که بایستی به آن توجه شود ، نحوه ارسال کالا و روش های کاربردی در آن می باشد . زمانی که شما با مراجعه به وب سایت سیگنال ارتباط اقدام خرید تجهیزات کاربردی می نمایید ، لازم بوده تا حتماً در رابطه با روش‌های ارسال کالا اطلاعاتی را در دست داشته باشید .

درگاه امن طراحی شده جهت پرداخت هزینه های سفارش در سیگنال ارتباط باعث شده ، تا امکان خرید غیر حضوری برای سراسر ایران وجود  داشته باشد . در پروسه ثبت سفارش شما می توانید از سه روش نحوه ی ارسال و پست مرسولات خود را انتخاب کنید ، که به شرح زیر است ؛

  • پست : زمانی که حجم سفارشات شما زیاد نباشد ، به راحتی می توان از خدمات پست استفاده کرد . خوشبختانه امکان ارسال تجهیزات به تمام کشور با بهره مندی از خدمات پست وجود دارد . در این روش پروسه ثبت سفارش و پرداخت هزینه ها تا قبل از ساعت ۱۱ صبح بایستی انجام شود ، کالاهای انتخابی تا ساعت ۱ عصر بسته بندی شده و به پست تحویل داده می شود .
  • تیپاکس یا شرکت های باربری : زمانی که حجم سفارشات شما بالا است ، بهتر بوده تا تیپاکس را انتخاب کنید . در این روش زمان بیشتری در اختیار خریداران است و تا ساعت ۲ عصر جهت تکمیل سفارش خود فرصت دارند . چنین سفارشاتی تا ساعت ۶ الی ۷ عصر جهت ارسال تحویل داده می شود .
  • پیک های درون شهری : این گزینه تنها مخصوص کسانی است که در شهر تهران زندگی می کنند . از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعد از ظهر فرصت ثبت سفارش وجود داشته و با بهره مندی از پیک سفارشات ارسال می شود .

ارسال کالا در روز های پنج شنبه

ثبت سفارش و ارسال کالا برای تمام روز های هفته به غیر از پنج شنبه یکسان است . برای راحتی هر چه بیشتر خریداران و ارسال کالا در کوتاه ترین زمان ممکن ، سیگنال ارتباط شرایط متفاوتی را برای ثبت سفارش در روز های پنج شنبه در نظر گرفته است ؛

  • پست : در این روش تا قبل از ۱۰ساعت ، صبح بایستی خرید تکمیل شود و تمامی هزینه ها از طرف خریدار پرداخت گردد .
  • تیپاکس : برای بهره مندی از خدمات تیپاکس در روز پنج شنبه بایستی تا قبل از ساعت ۵/۱۰ صبح الی ۱۱ سفارشات به مرحله نهایی رسیده باشند ‌.

نکات مهم

در صورتی که طبق ساعات ذکر شده در روز های هفته سفارشات تکمیل نشوند ، پروسه ارسال کالا به روز بعد انتقال خواهد یافت ، اما برای روز پنج شنبه در صورت تاخیر در ثبت سفارشات ، روز شنبه ارسال انجام می شود .

سیگنال ارتباط به حدی با برنامه ریزی فعالیت می کند ، تا شما خریداران در اسرع وقت به محصولات خود دسترسی داشته باشید و پروسه ارسال کالا توسط این مجموعه به سرعت انجام می شود . بسته بندی ها کاملا اصولی بوده و هیچ گونه آسیبی به آن ها در طی ارسال وارد نخواهد شد . به راحتی می توانید ، از خدمات غیر حضوری سیگنال ارتباط بهره مند شوید .