مبدل TNC مادگی به BNC مادگی

دسته بندی: مبدل های RF

کانکتور اول: TNC مادگی

نوع پین: مادگی

کانکتور دوم: BNC مادگی

نوع پین:مادگی

زاویه نصب: مستقیم

روش نصب: بین راهی

بازه فرکانسی: تا 8GHz

امپدانس:50Ω

925,000تومان

توضیحات

مبدل TNC مادگی به BNC مادگی قدرت فوق العاده ای دارد و بدون کوچکترین خطایی سیگنال ها را منتقل می نماید. کانکتور های TNC و BNC در صنعت رادیو فرکانسی خیلی کاربرد دارند و در تجهیزات و دستگاه های متنوع از آنان استفاده می شود. این مبدل متشکل از هر دوی آن هاست و خیلی خوب ارتباط میان این دو اتصال دهنده با پین نری را برقرار می نماید.

چرا که کانکتور های موجود در آن، هر دو پین مادگی دارند و پذیرای پین نری به بهترین نحو ممکن می باشند. در این مقاله قصد ما معرفی این آداپتور و ارائه اطلاعات مفیدی در رابطه با آن است، اگر شما متقاضی این محصول هستید، حتما در این مقاله ما را دنبال کنید.

مشخصات مبدل TNC مادگی به BNC مادگی

مبدل TNC مادگی به BNC مادگی یک پل و راه ارتباطی است، که برای اتصال دستگاه ها و کابل ها استفاده می شود. این محصول کابل ها و تجهیزاتی که متصل به کانکتور TNC نری هستند، را به کانکتور BNC نری مرتبط می کند.

فرقی ندارد، که کانکتورها به چه محصولی وصل شده اند، مهم این است، که مبدل و آداپتور به عنوان راه حلی ساده و موثر برای تغییر آن ها به صورت فیزیکی عمل می کند. این محصول دارای مشخصات خاصی است، که به شرح زیر می باشد؛

  1. نوع کانکتور: کانکتور های موجود در این مبدل، با همدیگر تفاوت عمده ای دارند، چرا که از دو خانواده مختلف می باشند. این کانکتورها با استاندارد صنعتی طراحی شده اند، که باعث می شود، با بیشتر دستگاه ها و کابل ها سازگاری داشته باشند.
  2. جنس بدنه: بدنه این مبدل با بهره مندی از کیفیت و مقاوم به ضربه ساخته شده است. این ویژگی باعث می شود، که مبدل ضد لرزش و مقاوم در برابر شرایط سخت و صنعتی باشد.
  3. روکش: مبدل TNC مادگی به BNC مادگی دارای روکش مسی بوده، که باعث بهبود کیفیت اتصال الکتریکی و جلوگیری از اتلاف سیگنال می شود. روکش مسی همچنین از لحاظ انعکاس پرتو ها نیز بهترین عملکرد را ارائه می دهد.
  4. پوشش نقره الکترود: از جمله ویژگی های این آداپتور بهره مندی از پوشش نقره الکترود است. این پوشش باعث می شود که مبدل مقاومت بالایی در برابر خوردگی و اکسیداسیون داشته باشد، در نتیجه کیفیت اتصال الکتریکی بهبود می یابد.
  5. سهولت استفاده: با استفاده از مبدل TNC مادگی به BNC مادگی، به راحتی می توانید اتصال مورد نظر را ایجاد کنید. نیازی به نصب و راه اندازی پیچیده نیست و می توان در هر زمان از آن بهره جست.

مبدا و مقصد یک مدار رادیو فرکانسی اگر با همدیگر تفاوت عمده ای داشته باشند، باز هم می توان خیلی ساده و راحت ارتباط میان آنان را برقرار نمود. دقیقا آداپتور ها چنین عملکردی دارند و از گستردگی بی رویه مدار جلوگیری می کنند و ارتباطات را بهبود می بخشند.

کاربرد مبدل TNC مادگی به BNC مادگی

مبدل TNC مادگی به BNC مادگی کاربرد بسیار زیادی داشته و در وسایل و دستگاه های مختلفی استفاده می شود و راهی مناسب جهت برقراری ارتباطات خواهد بود. موارد زیر بیان کننده این امر مهم است؛

  1. کاربرد در اتصال دستگاه های ارتباطی: این آداپتور برای اتصال دستگاه های ارتباطی با کانکتور TNC به سیستم ها و دستگاه هایی که از کانکتور BNC استفاده می کنند، مناسب است. به عنوان مثال، در اتصال آنتن ها و رادیوها به دستگاه های شبکه یا دستگاه های CCTV می توان از این مبدل استفاده نمود.
  2. استفاده در صنعت هوا و فضا: در محیط هایی که دما، فشار و امکان تغییرات شدید ممکن است، این مبدل مدار های الکترونیکی را در مقابل شرایط سخت و آب و هوایی حفظ می کند. مبدل TNC مادگی به BNC مادگی در صنعت هوا و فضا برای اتصال آنتن ها، رادیوها و سایر دستگاه های ارتباطی بیشترین بهره وری را دارد.
  3. ایجاد اتصال میان تجهیزات سیسکو: برای ایجاد ارتباط میان تجهیزات سیسکو مبدل TNC مادگی به BNCفوق العاده کاربرد داشته و در رک های دیواری و ایستاده شاهد کاربرد گسترده آن هستیم. با استفاده از این مبدل ها، اتصالی ایمن بین دستگاه های مختلف، مانند روترها، سوئیچ ها و تجهیزات شبکه ایجاد خواهد شد.
  4. کاربرد در صنعت امنیت: ابن مبدل در صنعت امنیت و نظارت تصویری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای اتصال دوربین های مداربسته که از کانکتور TNC برخوردار هستند، به سیستم های DVR یا TVمرتبط با کانکتور BNC، این مبدل استفاده می شود.
  5. استفاده در اتصال آنتن ها: مبدل TNC مادگی به BNC مادگی در اتصال آنتن ها به دستگاه های ارتباطی مانند رادیوها و دستگاه های شبکه بهترین عملکرد را دارد. با استفاده از این مبدل، می توان به آسانی آنتن ها را به دستگاه های دیگر متصل نمود.
  6. استفاده در آزمایشگاه ها و تجهیزات اندازه گیری: صنعت رادیو فرکانسی با آزمایشگاه ها و تجهیزات اندازه گیری ارتباطی نا گسستنی دارد. این صنعت به کانکتور و آداپتور نیاز مبرم داشته و به واسطه این تجهیزات مختلف ارتباطات را برقرار می نماید و سیگنال ها را بین دو نقطه در مدار جابجا می کند.
  7. استفاده در سیستم های مخابراتی: در برخی از سیستم های مخابراتی شاهد کاربرد بسیار زیادی برای مبدل TNC مادگی به BNC مادگی می باشیم. مگر می شود، مخابرات و دستگاه های کاربردی در آن بدون نیاز به کانکتور و اتصال دهنده به فعالیت خود ادامه دهند.

مزایای استفاده از مبدل TNC مادگی به BNC مادگی

در هنگام بهره وری و استفاده از مبدل TNC مادگی به BNC مادگی با یک سری مزایا و منافع مواجه می شویم، که به شرح زیر هستند؛

  1. سهولت استفاده: استفاده از این آداپتور امکان اتصال دستگاه و تجهیزات مرتبط با کانکتور TNCو کانکتور BNC را خیلی راحت فراهم می کند. این کار باعث سهولت و قابلیت تعمیرات و ارتقاء سیستم های ارتباطی شده است.
  2. پوشش گسترده: این مبدل قابلیت استفاده در بسیاری از صنایع و برنامه ها را دارد. این مبدل به عنوان یک پروتکل معتبر در صنایع مختلف ارتباطی بی نظیر را بین تجهیزات و دستگاه های مختلف برقرار می کند و در این راستا عملکرد بسیار خوبی دارد.
  3. انعطاف پذیری: استفاده از مبدل TNC مادگی به BNC مادگی به کاربر انعطاف پذیری می دهد، تا بتواند به آسانی بین دستگاه های مختلف با کانکتور های متفاوت اتصال برقرار کند. به هیچ عنوان نوع تجهیزات و کابل هایی که قرار است، به هم مرتبط شوند، اهمیت ندارد، مهم ترین فاکتور نوع کانکتور متصل به آنان است.
  4. کیفیت انتقال: این مبدل کیفیت انتقال سیگنال ها را حفظ می کند و برای حفظ کیفیت و پایداری سیگنال استفاده می شوند. با وجود این آداپتور سیگنال ها از آنتن یا دستگاه مبدا به دستگاه مقصد بدون تغییر و کاهش دامنه انتقال می شوند.
  5. قیمت مناسب: مبدل TNC مادگی به BNC مادگی با قیمت مناسبی در بازار موجود است. در مقایسه با سایر مبدل ها، این مبدل قیمتی مناسب تر دارد و عموما برای کاربران با بودجه محدود قابل تهیه است.
  6. سازگاری و هماهنگی: این آداپتور جهت هماهنگی و سازگاری با سیستم ها و دستگاه های مختلف بسیار مناسب است. با استفاده از این مبدل، کاربران می توانند به آسانی سیستم های خود را با دستگاه های دیگر متصل کنند و به شبکه های بزرگتری وصل شوند.

خرید مبدل TNC مادگی به BNC مادگی

جهت تامین و خرید مبدل TNC مادگی به BNC مادگی لازم بوده، تا حتماً یک فروشگاه امن معتبر و قابل اعتماد را پیدا کنید. متأسفانه در بازار بسیاری از عرضه کنندگان محصولات بی کیفیت و غیر اصل را به بازار ارائه کرده اند، این گونه محصولات به شدت مخرب می باشد و استفاده از آن ها آسیب های زیادی را به دنبال دارد.

برای برطرف نمودن این مشکل لازم بوده تا حتماً سری به مجموعه سیگنال ارتباط بزنید و با اطمینان خاطر مبدل، کانکتور، کابل کواکسیال و سایر تجهیزات رادیو فرکانسی را به صورت اصل و کاملاً اورجینال تهیه نمایید. این مجموعه خدمات زیادی را در کنار محصولاتش به شما مصرف کنندگان ارائه می کند.

قیمت مبدل TNC مادگی به BNC مادگی

قیمت مبدل TNC مادگی به BNC مادگی در اثر ادغام و ترکیب فاکتورهای مختلفی تعیین خواهد شد. هزینه های تولید، هزینه های توزیع و فروش و همچنین هزینه های حمل و نقل در کنار هم بهای تمامی محصولات را تعیین خواهند نمود.

با این وجود شاهد قیمت های متنوعی برای این مبدل و محصولات مشابه می باشیم، که در بسیاری از مواقع اختلاف زیادی با همدیگر دارند این تفاوت در قیمت ناشی از روش های متفاوتی است، که کالاها وارد بازار مصرف شده اند.

اگر کالا بی واسطه و به صورت مستقیم به دست شما مصرف کنندگان برسد، قطعاً قیمت کمتری خواهد داشت و در مقابل اگر کالا توسط واسطه ها به بازار عرضه گردد، قیمت آن به شدت بالا می باشد. به همین خاطر با تنوع قیمت مبدل TNC مادگی به BNC مادگی روبرو هستیم، مجموعه سیگنال ارتباط بهترین و مناسب ترین قیمت را برای این کالا در نظر گرفته است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مبدل TNC مادگی به BNC مادگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *